Cheng's Blog     
 I love you not because of who you are ,but because of who I am when I am with you
 
WCcheng
暱稱: ♥- 日青
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感觸..
2010-06-08
為的是什麼?
Painful
CWS;♥' Hapi B-day !!...
文章分類
全部 (119)
*日青idol- (3)
*日青心語- (22)
*日青行程- (3)
*日青校園- (4)
未分類 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 630
今日人氣: 3
累積人氣: 9057
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


♥日記標題
*- 你知道碼?
分類: 未分類

你知道  我為什麼很想收到sms 嗎?
我不是想迫你.. 
我亦知道你已有sd 比我..
但是 ..
我很想收..
是因為  sms 可以保留..
可以作為我們之間的回憶 ..
你知道我的用意ma?..

發表時間:2009-07-25 01:50 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK♥謝謝收看 :)♥





訪客留言 (返回 WCcheng 的日誌)


PG891119 於 2009-08-02 08:04 PM 發表:
= =!!!!!小學生同IAN甘身同感受做乜.....雖然我都明(不過我5係女仔)!!!HAHA!!!
其實我都想知道一下有無佢GE消息....不過貌似無人知道= =!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb473821058 於 2009-07-30 08:36 AM 發表:
=..=甘似聽過ge~
但係日青你唔覺得sd sms 無咩語氣咩??電話同真人講唔會重好咩??
我覺得講出離比你聽到之後你重加會記得...
如果你真係想留做回憶ge...你不如試下寫低佢吖...
之後睇返...記返起佢戈日戈時同你講過e番說話..,記返起佢講戈時ge~語氣...表情...唔係重好咩??
唔通睇住d單單幾粒字仔...真係會重開心過...聽到佢把聲...睇到佢個樣咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lesleywengf 於 2009-07-27 08:30 PM 發表:
女仔就係咁架la .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



masahou 於 2009-07-27 01:42 AM 發表:
看返都可以回味丫ma haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple427 於 2009-07-26 10:51 AM 發表:
^v^
comment;=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal 於 2009-07-25 11:56 AM 發表:
我都知ar..我都明ar..我冧佢都知ge..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯^^ SMS 可以儲ma >n<!
Posted at 2009-07-25 01:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2009-07-25 10:32 AM 發表:
哈哈..
我都知''
我都明''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha' 我相信~~女仔會明ge XD!
Posted at 2009-07-25 01:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luvfsomuch 於 2009-07-25 08:04 AM 發表:
我知.我明...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯^^'身同感受啊!!
我們好像真的很著重sms!!
Posted at 2009-07-25 01:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]