| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
|
♥日記の標題
*- >n< |
分類: 未分類 |
2009.9.7

今日系星期一 ' 所有野都應該入軌道了 ;
點都好; 都要慢慢習慣..
不過都比我想像中好' 希望可以撐過去啦!
不過始終..對地理堂都吾系好慣,,,, -3-
仲有今日世史堂 ' 得我一個系到答問題 -3-
仲要連續几題都系咁 >< 無奈 -3-
對於Ch0ir ..我都吾知究竟系點'
今日番到去音樂室練開學彌撒ge 歌'
大家一齊唱歌.. 真系好好聽' 個feel 真系好正!
我真系好希望可以一齊去參加校際歌唱比賽..
有机會的話 誠邀各位黎睇啊 XD'
|
| 發表時間:2009-09-08 12:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
Cani 於 2009-09-14 10:59 AM 發表:
我都會來睇ga~~~
|
網主回覆
haa" 好啊'
系米架~>n<'' kee Posted at 2009-09-09 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2009-09-09 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz =] Posted at 2009-09-09 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯^^ ' Posted at 2009-09-09 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz 啊^^'
開左學差不多一個星期lu~
吾加油都吾得la :p Posted at 2009-09-08 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
永遠乂愛 於 2009-09-08 08:06 AM 發表:
得你一個答到問題@.@" 咁你咪出晒風頭 XD a 可以一齊唱歌咪幾好 唔好咁多諗法了
ps:我咁都做到第一..= . =" 我訓到依家...>.
|
網主回覆
由尋晚訓到而家!? -3-
你睇下個時間~過4分鐘我就打鐘上堂啦XD'
P.S : 你咁都可以第一個CM !? 噢... Posted at 2009-09-08 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|