| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
|
♥日記の標題
*- 中秋節. |
分類: 未分類 |
2009.10.3
先祝我的好朋友豬in 生日快樂 ^^'
今天是中秋節lu;,
團圓的好日子 對吧?
但我知道有好多人 不想面對這個節日..
也感受不到這個節日的氣氛.
也許 每個人心裡也有一些不為人知的秘密.
也許 每個人心裡也有一些不能盼到的願望.
不過 這也算是一個開心 的日子.
祝大家中秋節快樂 ^^'
尋晚..對吾住.. li 個已經吾系無端端講對吾住啦..
吾系你ge 問題 .. 只不過系我諗左好多野.. 又加埋尋日自己一個好悶 .. 所以我先會咁'
我應成你.. 我以後都吾會系咁.. 我都吾想你為左我吾開心同埋擔心我..
雖然我講過..只有時間先可以幫到我' 但其實 .. 你的關心.. 也可以幫到我的'
希望 你不要介意.. 這就是我不好的地方' 我會去改 =] 我不會再讓你那麼擔心我! =]
記得丫 .. 不要怪自己 ^^' 你很好的 :)
|
| 發表時間:2009-10-03 10:43 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
Cani 於 2009-10-03 02:28 PM 發表:
中秋节快乐~^^
|
|
|
永遠乂愛 於 2009-10-03 01:05 PM 發表:
...哇..咁早你就起身既... 夠唔夠訓架你..
|
|