| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
|
♥日記の標題
*- Last Day!! |
分類: 未分類 |
哈哈哈
終於過左測驗週啦
LI 個測驗週吾知點解異常地痛苦 .. 異常地無信心..
雖然話過左吾好諗 我又點會做到呢-3-
仲要有4樣功課Mon 交 lor -3-
身心疲憊 ..
今日仲要收到張紙..
煉靈彌撒領唱 要去搵鄺老師 -3-;'
吼 .. 慘了 -3- 好驚ar ..
P.S 特別嗚謝Roxanne小姐比2張F.I.R 演唱會飛比我 =] HOHO '
心 一碰就碎
|
| 發表時間:2009-11-07 01:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
無天理!! 無人性!! d呀生真的是... (以虐待學生為己任) 唉! 人地輕輕鬆鬆, 我們忙忙碌碌, 這個咩世界!! 這間咩學校!!
|
|
|
永遠乂愛 於 2009-11-07 01:38 PM 發表:
點解完左測驗週都仲會有功課係星期一交架... 無天理!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|