Cheng's Blog     
 I love you not because of who you are ,but because of who I am when I am with you
 
WCcheng
暱稱: ♥- 日青
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感觸..
2010-06-08
為的是什麼?
Painful
CWS;♥' Hapi B-day !!...
文章分類
全部 (119)
*日青idol- (3)
*日青心語- (22)
*日青行程- (3)
*日青校園- (4)
未分類 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 630
今日人氣: 1
累積人氣: 9087
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


♥日記標題
*- 想點!? -3-
分類: 未分類

唉 ..

今朝原本可以同班fd一齊去做話劇架 ..

點知7點9起身戈時又好吾舒服...探熱又發燒 -3-''

所以又去吾到 ...Sor呀咁多位 >n<'

之後休息左陣做陣功課就去睇醫生了 ..

等等等等到我發臭 ..等ge期間我已經背好左4條問答了 -3-''

之後番到屋企繼續溫 ..1間又要去搵媽咪 =3=''

呼 ..希望溫得切啦 >n<'' 希望聽朝吾好再吾舒服啦 ..我要番學測地理呀 ...

希望地理吾好咁難啦..比條生路我 -3- 免得1間測完之後全部1齊暴斃 -3-'

太多希望了 ...  明天終於可以上學了 >n<!!!

謝謝在這段時間裡關心過我的人 .. 幫我的人 ^^'

發表時間:2009-11-22 02:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK♥謝謝收看 :)♥





訪客留言 (返回 WCcheng 的日誌)


KaitoUN 於 2009-11-23 01:05 PM 發表:
可以返學那很好丫,不過都是要注意休息的說,對吧,主席,哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mondayching 於 2009-11-22 09:46 PM 發表:
祝你快d好番啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TK_FY1314 於 2009-11-22 09:24 PM 發表:
碌過XDD'
BiG BiG COMmEnT;]
要回唷;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



永遠乂愛 於 2009-11-22 06:13 PM 發表:
唔知我有冇份幫你呢 ^^~?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TheresaFok 於 2009-11-22 04:38 PM 發表:
take care ah!!
休息多D! =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qq473323192 於 2009-11-22 02:58 PM 發表:
一定有我份 ka~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha" 梗系有你份啦'
你話過好番帶我去玩架ma XD'' ~~
Posted at 2009-11-22 03:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]