Cheng's Blog     
 I love you not because of who you are ,but because of who I am when I am with you
 
WCcheng
暱稱: ♥- 日青
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感觸..
2010-06-08
為的是什麼?
Painful
CWS;♥' Hapi B-day !!...
文章分類
全部 (119)
*日青idol- (3)
*日青心語- (22)
*日青行程- (3)
*日青校園- (4)
未分類 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 630
今日人氣: 0
累積人氣: 9073
2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


♥日記標題
*- 花木蘭 *v*
分類: 未分類

花木蘭 *v*

皆因有陳坤的關系,, 我就去左睇啦'

套戲好感人 .. 好好睇 ' 仲好震憾tim ar >n<'

陳坤同趙薇真系好鬼襯'' 特別介紹 : 仲有Vitas; 套戲1開頭佢就系到唱歌了*

正點正點 *v*

正因如此 ;; 我今日就好左買有陳坤的雜誌 >n<''

愛死陳坤啦 !!!!!*v*  回復想當年的我 XD!

講番星期六'  呢日特別啦~   我同in 做MC'

haa, 如果下年有歌唱比賽我都要參加了XD!

都算做得ok ge'  講左好多廢話 -3- kaa


以上相片質素較差  haa'  圖中為日青 & 豬in !!  合作愉快=p

之後放學就過高二甲玩 XD  開始影相~* HIGH左咁'

哈哈  好好玩 ' 最後戈張 .. 真系.. HAHA**

發表時間:2009-12-06 03:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK♥謝謝收看 :)♥





訪客留言 (返回 WCcheng 的日誌)


apple233528 於 2009-12-07 07:05 PM 發表:
哈哈~
mc 做得唔錯^^

做咩post 張扁嘴相出黎丫=3=
人地怕羞丫=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kofkyo 於 2009-12-07 04:45 PM 發表:
建國大業,我地成級一齊去永樂睇wo.政府比錢ge...
陳坤好靚仔:shy:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉....我地學校都有...但系比你揀去定吾去lor..
我梗系想去啦..點知撞正哂我番choir同埋自修ge時間...
再想去睇戈時佢已經落左:(
陳坤系真系好靚仔架 >n< '同埋佢真系一個好值得我地學習的ge =]
Posted at 2009-12-07 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kofkyo 於 2009-12-07 10:30 AM 發表:
有呢套戲架咩??
好似冇乜promote wo~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 華仔....翡翠台有賣廣告架=3=''
永樂成張poster出哂黎啦~
大陸收視爆燈呀=3='' 比你激死丫:p~~好睇架^^
Posted at 2009-12-07 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qq473323192 於 2009-12-06 09:47 PM 發表:
禁神奇..有vitas.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯~~佢系特別演出架'
套戲1開頭佢就系到唱歌啦XD!
Posted at 2009-12-06 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luvin103 於 2009-12-06 08:39 PM 發表:
Haaa* 合作愉快~
希望我地有更多ge合作機會啦..黃老闆'
哈哈; 幾時得閒搵我簽約XD (玩上癮..)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 放心放心~~1定大把機會1齊合作架 XD!'
你同我秘書傾傾~ 約個時間上黎我公司就同你傾下簽約ge問題啦; haa
Posted at 2009-12-06 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2009-12-06 07:02 PM 發表:
好睇嗎''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好好睇 '' 好感動tim 呀 >n<!!!!
Posted at 2009-12-06 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TheresaFok 於 2009-12-06 06:25 PM 發表:
CM;!
又係陳坤wo;
睇左開心死你la xd'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯嗯!! 好開心呀真系^^'
真系好鬼死鍾意佢lor!!~~
但系我仲未睇建國大業..
我一定要買碟睇啊 -v-!!!
Posted at 2009-12-06 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]