| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
|
♥日記の標題
*- 花木蘭 *v* |
分類: 未分類 |
花木蘭 *v*

皆因有陳坤的關系,, 我就去左睇啦'
套戲好感人 .. 好好睇 ' 仲好震憾tim ar >n<'
陳坤同趙薇真系好鬼襯'' 特別介紹 : 仲有Vitas; 套戲1開頭佢就系到唱歌了*
正點正點 *v*
正因如此 ;; 我今日就好左買有陳坤的雜誌 >n<''
愛死陳坤啦 !!!!!*v* 回復想當年的我 XD!
講番星期六' 呢日特別啦~ 我同in 做MC'
haa, 如果下年有歌唱比賽我都要參加了XD!
都算做得ok ge' 講左好多廢話 -3- kaa

以上相片質素較差 haa' 圖中為日青 & 豬in !! 合作愉快=p
之後放學就過高二甲玩 XD 開始影相~* HIGH左咁'

哈哈 好好玩 ' 最後戈張 .. 真系.. HAHA**
|
| 發表時間:2009-12-06 03:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
哈哈~ mc 做得唔錯^^
做咩post 張扁嘴相出黎丫=3= 人地怕羞丫=3=
|
|
|
kofkyo 於 2009-12-07 04:45 PM 發表:
建國大業,我地成級一齊去永樂睇wo.政府比錢ge... 陳坤好靚仔:shy:
|
網主回覆
唉....我地學校都有...但系比你揀去定吾去lor..
我梗系想去啦..點知撞正哂我番choir同埋自修ge時間...
再想去睇戈時佢已經落左:(
陳坤系真系好靚仔架 >n< '同埋佢真系一個好值得我地學習的ge =] Posted at 2009-12-07 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kofkyo 於 2009-12-07 10:30 AM 發表:
有呢套戲架咩?? 好似冇乜promote wo~
|
網主回覆
華仔....翡翠台有賣廣告架=3=''
永樂成張poster出哂黎啦~
大陸收視爆燈呀=3='' 比你激死丫:p~~好睇架^^ Posted at 2009-12-07 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~~佢系特別演出架'
套戲1開頭佢就系到唱歌啦XD! Posted at 2009-12-06 11:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Haaa* 合作愉快~ 希望我地有更多ge合作機會啦..黃老闆' 哈哈; 幾時得閒搵我簽約XD (玩上癮..)
|
網主回覆
放心放心~~1定大把機會1齊合作架 XD!'
你同我秘書傾傾~ 約個時間上黎我公司就同你傾下簽約ge問題啦; haa Posted at 2009-12-06 11:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好好睇 '' 好感動tim 呀 >n<!!!! Posted at 2009-12-06 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯嗯!! 好開心呀真系^^'
真系好鬼死鍾意佢lor!!~~
但系我仲未睇建國大業..
我一定要買碟睇啊 -v-!!! Posted at 2009-12-06 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|