-今朝我既第一次...遲到冇左t3t
唔係因為遲返到學校`
而係因為遲左落去排隊/口\
咁大個女第一次遲到-_-
我同呀粉森森仲要俾人捉埋裙短囉`
我條裙邊忽短?
不過係0k prefect習名xd
-兩堂IH堂好忙-3-
但都有聽書的`
一邊係到做練習bk-v-
七大奇蹟真係好神奇,,
都唔知d人點整`
[其實係咪真都唔知,,呠]
IS堂默書`
錯左4個0nly,,呵`
之後勁眼訓`
扖係到都訓得著`
Maths堂成班係到鬥禁計數機計得快xd
呀sir係咁叫我地停`
我地都廢事理佢`
真係煩到嘔-_-我已經冇玩俾晒面囉!
兩堂英文係到做Ex.
話咁快放lunch=]
-Lunch森森同kayi早退`
我地去左大風扇食`
講起姐夫`
呀粉講到佢勁好笑xd
佢真係kai左好多-3-
返到去係到整姐夫xd
我都叫到癲左-_-
搞到姐夫功課都做唔完,,哈`
-中文堂又睇果d唔知咩閱讀報告-_-
悶到嘔,,勁眼訓`
拎埋個ClassP黎上堂,,可惡!
放學之後冇去搵波波t3t
要去雞地咁遠,,諗起條路都唔想去`
搞到又見唔到佢,,係到睇雪E佢地打波`
同Kathy係到睇姐夫同Sing打波,,
勁搞笑xd
佢兩個好似基佬咁`
姐夫仲兩次主動攬住Sing-3-
睇到我同Kathy0爆同笑爆咀,,哈!
4點幾就返左屋企囉`
Miss Y0y Much!<3
我聽日就要返大陸啦`
返成成個假期-0-
11日`
所以有成十幾日唔會打bl0g`
希望所有路過既人都留個cm啦=]
呢十幾日可能會悶到爆-_-
我既目標係逗多d利事xd
我會好掛住你地嫁<3
8隻惡魔 : Fung
Kam
Kathy
Kayi
Suet-E
Sum
Wing
L0ver : 波波<3
2月13號會返黎,,等我呀=]
Wendy`
祝大家`
新年快樂!
Happy New Year!
逗多d利事=D
|