今日冇乜野做喔-3-
是日date了紀紀.不過她臨時唔出得耶
可是.今日過得ok啦
同倫喪傾電話一小時.之後又date了彭子健3:00p.m拎本中暑作比他
又同彭子健喪吹水.一吹到5:00p.m喔-00-"
我呢d咪叫長舌婦嚕xdd.平日打qz都打成粒鐘喔!!
問你死未.哈哈-V-
泥緊29 date了玲玲.暑假就泥完啦!!好好把握相聚的日子喔
好啦.講返個核心topic啦
係我呢年3C我的成績.或是我整個人的改變[有好有壞啦.呵呵-w-]
我自已滿唔滿意呢??唔........我可以答有改善的空間既=3=
呢個答案又好似好行廿.不過我的確覺得我係有改善的空間
此終我又唔係做得好好更+唔係做得好差.雖然今年我有d地方係未盡全力
所以我今年要的起心肝啦.唔可以要玩啦!!要認認真真啦.但我又可以做得到嗎 T^T??
今年的成績表上面可以清清楚楚的看到啦.我自問唔係要好多A呀
只係唔好有E or F姐.係某d科目我係唔得咖!!呢點我明呀
有時我好希望有幾多個A.有幾多個優點
但就係呢d唔多唔少會令我冇形地產生了一種羡慕一d比較叻的fd
畢竟羡慕係我性格之一呀..可是我越係set定一個目標比自己就越係達唔到[係我資質差姐T^T]
係呢一刻我依然係冇乜為泥緊的F.4作d咩準備.只係希望呢個F.4生涯唔好過得唔開心喔
好啦!!係邊到跌低.就係邊到起身啦
哈..相信我會一次一次的破碎.會變得更好的我出泥啦!!
|