Whimsy's Diary
WHIMSY3138
暱稱: 穎珊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-12
XANAG vs QOOZA
過檔-v-
PAST*
冇所謂=唔比面*
文章分類
全部 (538)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Game
日誌統計
文章總數: 538
留言總數: 161
今日人氣: 0
累積人氣: 9032
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


Friend!? 分類: 未分類

今朝遲左10min倒醒~6:40先醒""

渣渣林刷牙、洗臉...

7:00到上水火車站MX~同慈 & 寧返學~=]]

慈同我講thx~份Christmas禮物(Jack Note Book)~!吾洗客氣^^"

粉嶺接埋尉尉~去M記食早餐,我冇食到(例牌"")

返到flk~開locker``

CHIx2~對補充...hw:Book p.56-57

rest time~開locker

TF/EEx2~對test--差左>.<"58分,之前果個test83分架~!

funny~!慈扮M記廣告...哈哈!!!

BF~做Note""

lunch~留晌flk食...冇咩特別事發生"""開locker

ENG~唉!唉!唉!嘈!嘈!嘈!冇野學過lor~堂堂都係甘架啦...hate~!

LSE~評分~=]]

CH~試前test...錯得好緊要!!!要溫呀!!!miss朱話:吳家熙你個樣令我諗起死亡筆記個男主角...哈哈~!全班笑左陣^0^

after school~小君應該forget左要同我 & 慈補MAT,算啦~!寧、慈 & 我晌304幫Chow Po入數

kw冇啦啦!?叫我幫佢check說話班d人有冇到齊,又幫到人啦~!唉! 經一事、長一智"""

自從,慈 & 寧就明白**{近朱者赤、近墨者黑}**

真正既friend...原來就只係Chow Po"""i love you~!

返到上水~補習"""慈 & 寧去買鞋~=]]補習~厭!厭!厭!又係果個目口目面既湯sir~hate!!!

HAHA"""偷工減料!?6:00-7:00補左1 hour渣^^**哈哈~!

then...返屋企~~~



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


返學lu~! 分類: 未分類

尋晚2:00p.m先訓,睇吒o宅...but,尋日既6:00-9:30突然頭暈 & 頭痛,就走左去訓覺,so...訓吒o宅果陣就冇甘眼訓~

吾知點解!? 鼻樑果個位,禁落去好痛!好似生左d野...唉! 吾知丫~=]]

今朝我同慈 & 寧一齊返學~!

一見面就大把野要笑~返學真係好丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love it~happy,funny,crazy...

份Christmas禮物終於送左比慈啦

去到M記:琪做緊ENG book report~琪好好人喔! 幫我地晌M記霸定靚位~thx"""

慈 & 寧食早餐...我等埋琪就一齊返音晌~

我 & 琪正想走之際...柏林仔就黎啦~!

我 & 琪飛的返flk~早會我講丫! but,慈 & 寧引我笑       HAHA~!

CHI~罵人! 有好多人冇做到Christmas hw:CHI補充...HeHe! 好采我做唒^^*

ENG~Lis...完成冇人聽Dh講野

rest time~開locker``哈哈! 慈扮尋晚吒o宅頒獎d野,超funny!

DF~冇咩特別野發生...畫圖--正、側、俯視圖"""

MAT~派test! OMG!估算食蛋,其他都fall>,<"

其實,寧好聰明只要佢努力d,MAT test都會好高分ga!

lunch~留晌flk食...食完:同Chow Po去304,幫佢入數~!1:20走人

集隊~陳sir比返本獎勵冊我"""MAT轉課室去左401A上,because...對test~

MAT~對!對!對!對test~=]]

SSx2~嘈!嘈!嘈!d note超easy!

after school~YES! 今日冇CHI拔尖,因校務會議""so,同慈 & 寧走...搭k18見到胡雅儀 & 陳卓斯~

一放左學慈 & 寧d粗口就晌我耳邊飛來飛去!hate it~返到上水:行左一陣...有好多funny野,笑!笑!笑!

寧話:阿珊~搵日整整你d頭髮,同你hair cut...夾直、拖薄 & 換埋個眼鏡佢"""雖然有d吾會實現既feel,不過都thx!

then...返屋企途中~慈都鞋又甩左果扣,so...著得好吾舒服"""



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


Happy New Year!!! 分類: 未分類

Nm...3心兩2既我~!我都用返呢個日記~

好啦!講返今日d野先~

Everybody,Happy New Year!!!今朝11:00先醒~尋晚...11:45先訓,因為10年都吾搵我一次既「失眠」,尋晚竟然搵我wo?!

尋晚靜係閉目養神,玩吓頭髮,玩吓公仔甘...5:00先訓,所以先甘晏醒~~

岩岩完成CHI補充未做果3頁,YES!所有HW都完成啦。

聽日可以安心甘返學lu,仲要送返份Christmas禮物比慈&送份Birthday禮物比胡翌敏。

P.S 胡翌敏Happy Birthday!!!



2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


Christmas Holiday*10 分類: 未分類

今天吾洗補習,所以睡到11:45,mama一早就同佢d fd一起整野食 & shopping~

hw方面:凈係掙CHI補充,努力完成!

今日冇咩特別事發生~



2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


Christmas Holiday*9 分類: 未分類

今朝9:30起身~本來Yee Shan約左我返flk check d野...

but,佢訓吾醒~so,最終冇返到flk"""       XDDDD~=]]

12:30--我去到果陣...咦?!冇開門wor?!so,返屋企先~sleep.....

3:00再出黎--3:30-7:15~補習

唉!又係果個湯sir教我MAT討厭!         OMG~!

YES!d MAT hw終於完成啦!^^*

溫CH~HAHA""特登同甄sir講:可吾可以入返房到溫丫? 甄sir比~

吾想再對住個目口目面既湯sir~!

甘就一直溫~溫~溫~溫到7:15啦~要背野架!?都背到ga--

背完~7:15走人...then"""返屋企~