而幾日返工都諗起某人..
唔知係我未真正放低佢..定只係殘餘記憶
每次諗起佢..都會無曬心機
曾經傷得最深..傷口永遠都存在
到依家..我依然唔敢聽某d歌..
好想sms佢..但係
我怕會再一次觸起曾經既傷口..
唔知佢而家點呢...
今日係李興口中知道佢仲關心我..
我好開心..但係又好傷心
我唔敢再期望可以得到佢..因為我知道係佢心中..我以經再無可能
如果可以比我再選擇多次..我會好好珍惜佢
可惜..利個選擇已經再無可能
無法修補的遺憾就是傷口..間中也會隱隱作痛