youself meself
WHMan
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
WHMan
暱稱: 倉鼠仔仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-08-27
•
2010-08-12
•
2010-07-14
•
2010-06-18
•
2010-04-26
文章分類
•
全部
(26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 08 月 (2)
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 12 月 (2)
•
2010 年 08 月 (2)
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 12 月 (2)
•
2009 年 10 月 (3)
•
2009 年 09 月 (2)
•
2009 年 08 月 (1)
•
2009 年 07 月 (2)
•
2009 年 06 月 (3)
•
2009 年 05 月 (5)
•
2009 年 04 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
sze217
yinG_821
tszching1117
king1208
kiubabi
kopig
aRMiNG1
Zex_TL
WaN0803
KayaNNNN
yoyo_5201314
Mia_0105
顯示全部(80)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 111
今日人氣: 5
累積人氣: 2108
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 7 月 12 日 星期日
2009-07-12
分類:
未分類
7月10日
最後一日讀中2 只可惜今日有三條粉腸冇返 有D人話想影班相 不過全班同冇相機&唔想影...傷心 都最後一次啦
我升左上3D 如我所願 最差果班 我D成績都ok嫁又乖喎 不過成日都遲到(我唔想)又成日請假(冇計啦我病丫嘛 身體咁弱真慘)所以升左上呢班 我可以升上呢班都幾開心嫁 因為
我覺得讀差會有個'山口久美子'咁樣既班主任 因為咁應該都幾好玩丫 (#^0^#)
發表時間:2009-07-13 12:08 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 WHMan 的日誌
)
sennie_206
於 2009-07-18 09:32 AM 發表:
"山口久美子"既班主任
我好無奈!
我之前係到都係林應該會同你一班
點知吾係喎!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hoiki521
於 2009-07-18 08:04 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
candy_202
於 2009-07-17 09:17 PM 發表:
c0mment~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
candy_202
於 2009-07-17 09:17 PM 發表:
c0mment~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
zerofishyu
於 2009-07-16 09:19 PM 發表:
我讀左禁多年書都冇試過遲到.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hoiki521
於 2009-07-16 01:21 PM 發表:
COmmENT=]
好耐冇黎啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 WHMan 的日誌
]