尋日又遲到
留當果陣去左圖書館
5:00有人叫我上去 我冇上
5:15先上 黎sir話頭先見我唔到
原來佢日日都係5:00去睇下D人到未
我都好耐冇留 唔知佢呢班D習慣 之後又留一個禮拜
放學 同彤去M記坐左陣 去左富亨 7:00左右 反左屋企 沖涼
今日 請左假 丫媽遲D會去廣洲