今日..10點左右起左身之後11點就同家人去飲茶..之後我就1點半左右出去黃大仙MTR到等人..之後2點出發..
今次又係做義工 同返星期一果班一齊做.. 今次好玩好多..哈哈 做到4點..4點半就走..之後坐MTR.. 坐到觀塘..
就等老豆.. 之後就走左我牙 女麻 .. 到食飯.. 5點半左右到屋企..之後係上面玩..玩到7點就去食飯啦..
今次食左3粒鐘..呀 搵笨..既 食咁耐哂時間... 食完之後就返屋企啦..之後冇野做..又係打機同睇電視..