唉`今朝`
好可憐`比人掉低左`
自己一個番學`
不過算喇`
我吾會怪你架`=]
我覺得我地班D人`
好乖`好早番`
令到我地可以快D開冷氣`
痴線架`個靚仔哥哥一番入黎就叫我地傳手冊`
傳完之後`就話叫男女班長第一個小息攞D手冊落去比佢`
自己得閒到乜咁又吾攞落去......(閱讀全文)
琴日去CHECK時`
慢左好多`
100自又系`50自又系`50蛙都系`
可能系因為平時操水系度玩`
搞到游得愈黎愈慢`
吾知點解琴日心情超吾好`
可能系因為珮琳無番`
吾想因為某D野而影響我既心情`
今日`都無咩心情`
所以吾想打BLOG住......(閱讀全文)