今日, 我欠交功課呀!! 我真係唔想再欠交喇!! 所以我下定決心, 下次一定唔會再咁樣架喇!!!
聽日係聖誕崇拜呀, 好開心!! 上年, 我抽中左獎, 係個file黎架!!好cute! 今次唔知會唔會又係我呢? hehee 聖誕崇拜之後,就會開茶會和交換禮物,好豐富架!!