今日攤位遊戲,我和helen一起玩,哈哈!我玩完遊戲有好多禮物,好心開!!有一個bell,朱仔好鍾意玩 !!唉,不過要比一個格仔helen,個一刻,我就有點唔開心啦!! 總要好似我有義務比她咁,太荒謬啦!!現在都有d生氣!! 過一會兒,就冇事啦!!!!!