| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
:: 我的好友 ::
|
 |
| |
| 2005 年 8 月 27 日 星期六 |
 | |
好耐冇去踢"天鷹"啦^^""  |
今日4點到去咗花墟,,不過就冇踢波.....>V<""
到咗8點幾去柴灣踢"天鷹",雖然係就係辛苦D,不過係值得既,因為我覺得學到既野,相比起平時玩波,可能踢一次"天鷹"已經喺玩波既1~3日啦><""所以今日既辛苦係值得既,,哈哈^^
PS.1今日過咗一日好值得既日子丫^^
PS.2唔知聽日會過得點呢,,但求開開心心,快快樂樂,,過得值得已經係好足夠><""
|
| 刊登時間︰2005-08-28 03:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
今日攞場紙同埋踢"FRIENDLY"><"  |
今日一早就去攞場紙啦,,雖然係等咗好耐同埋好悶,但係我覺得時間好似過得好快咁,回想起,仲有幾日就要返學啦,,再回想以往既事,想當初,我仲係讀緊小學既時候,我曾經話過好想快D去讀中學;但我"依"家已經升讀中4啦,時間過得真係好快,我知道我玩既時間係慢慢,慢慢咁過去,同一班兄弟同好友既相處時間唔會有好多,所以我更家要去好好去珍惜時間,兄弟同好友,,(我真係好希望時間可以停留,但係我知道係冇可能既,,真係傻...哈哈^^""")
PS.1睇過我日記既知己,希望你地真係識得去好好珍惜眼前既所有野,千萬唔好錯過或放棄,,因為我心信能夠見過既或者相聚埋過既...係因為有緣...,,要去好好珍惜,,要對自己所去決定既,,唔好去後悔,,每日要令自己覺得係過得值得既日子,我知道每日未必一定係開心咁過,不如意既事 "10" 常 "8" "9",但係你係嗰日學到既野,都已經係過得好值得,"人"唔係返學讀書先可以進步既,係錯折中起身,可能會俾起返學讀書所學到既野可能更大.......唔好總係怨天怨地,,其實每人既命運係喺自己既手到,,真係既,只係你既雙手想令到自己怎樣???好深..........><"""
PS.2希望大家真係會去懂得珍惜........BY:軒仔........... |
| 刊登時間︰2005-08-28 02:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 25 日 星期四 |
 | |
今日有打"大閘"啦/ .\""  |
今日都係一早返去學校.....(心中有一種"無奈"既FEEL)/ .\""
之後就緊係去花墟FREE一FREE啦^^"劉媽今日有無出黎,...唉...所以我有打"大閘"啦,,原來係好辛苦既,,><"" 不過都係學到野既,,我覺得值得咁就得啦^^哈哈...><
PS.1"上帝生得你出黎一定係有目的既,不論祂將你生到怎樣,只要每一日過得開心快樂同值得,咁你已經係好幸福既啦,所以唔好終日怪天同人丫><""記住要過得每一日都要開心同快樂丫...BY:軒仔^^ |
| 刊登時間︰2005-08-26 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 24 日 星期三 |
 | |
今日試咗踢"大閘"><""哈哈  |
今日2點要返學溫書喎,見到嗰D,我已經覺得好"深"啦,,唉....你話我以後點算丫???
之後返到屋企,即刻搵野食,,因為冇野落過肚(11:00AM~4:00PM)/ .\""跟住就緊係去咗花墟踢波啦,今日有2個新人黎入我地"和團預備組",佢地都幾好波同好聽話,所以就入咗黎啦^^""...今日劉媽身體唔係好舒服,所以冇出到黎,所以我踢咗"大閘"個位,,都踢得幾好既,可能人地唔係好勁啦^^
PS.1都係個句啦,祝大家開開心心,快快樂樂...^,^...每一日過著自己覺得係值得既日子啦BY軒仔^^
 |
| 刊登時間︰2005-08-25 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 23 日 星期二 |
 | |
聽日有要返學啦/ .\""唔想返丫/ .\""  |
今日去咗踢波,對手係"火麒麟",踢得麻麻地,幾辛苦吓,不過係值得既,因為可以練到波,幾正......^^""
之後去呧""長記""鋤咗陣"大D"....跟住就去咗"大家好"啦
PS.1今日雖然踢得比較辛苦...不過總算踢得有意義...而且仲踢得好開心tim...>v<
BY:志豪...+軒仔...><""(因為冇野講....><"")
PS.2今日話咁快就完結啦,唔知大家過得開唔開心呢,值唔值得呢???不過唔開心,唔值得唔緊要,只要將"忘記過去,努力面前"放係心到,咁就會快樂好多既啦^^""都係個句啦;祝大家永遠都開開心心,快快樂樂咁生活"落"去啦...^^"""
|
| 刊登時間︰2005-08-24 01:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
終於都""好天""啦^^""  |
今日一起身,去咗買BOOK,好多人,等咗幾耐吓,不過好快過......
之後去咗花墟踢波,個場好多水,唔知點講......講真啦,我覺得練個D野真係好有用既,但係唔知點練...><"""幾無奈下^^"""都係唔知點講,不過講真係好有用,,係真既!!!
3點幾啦,好眼瞓,,早抖啦\\咁多位>>>>>>BYE BYE^^
PS.1今日冇咩野講,,哈哈^^""都係個句啦,祝大家開開心心,快快樂樂...^,^...BY軒仔 |
| 刊登時間︰2005-08-23 03:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 21 日 星期日 |
 | |
仲有10日...><"""暑假完結???  |
今日一起身,就出咗去睇新"波三"><""",之後就咗去買鞋......(落緊好細雨)><""
跟住寺咗去花墟踢波,(落好大雨\./""),踢踢吓,踢到第4SET,人地話唔踢喎...><""
跟住就返屋企食飯.........然後就早抖啦^^""""
PS.1今日話咁快就完結啦,唔知大家過得開唔開心呢,值唔值得呢???不過唔開心,唔值得唔緊要,只要將"忘記過去,努力面前"放係心到,咁就會快樂好多既啦^^""都係個句啦;祝大家永遠都開開心心,快快樂樂咁生活"落"去啦...^^"""
|
| 刊登時間︰2005-08-21 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
| 2005 年 8 月 18 日 星期四 |
 | |
落雨.........><"""  |
今日真係好悶><""頂唔到既悶,你話有幾悶...^^"""
5點鐘去咗雞欄踢波,有我,大佬志豪,劉媽,傑仔,丫喬,4個....落好大雨,幾爽吓...><"""之後去咗""大家好""打機.....
NOW就梗係早D瞓,準備聽日既MATCH啦^^"""
BYE BYE>...<""

ps.1:::人之所以能夠相聚埋一齊...係因為有緣...:::我信既同埋我永遠都會記住^^""" |
| 刊登時間︰2005-08-19 01:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| |
 | |