| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008-05-04 |
分類: 未分類 |
個晚打籃球= =之後我地打半場- -....其實係打大半場- -之後一槍失手= =接唔到個波....個波撞到個班女....之後我地好唔好意思啦....之後= =又撞到佢地個袋....呂人- -幫班女伶返cake係籃球架上邊個個波- -...之後...班女話......(好型丫) 之後我地話...你女黎嫁ma...自己人係唔係先?溝通下正常丫""幫下自己同伴...之前最不爽既係....輝哥好似話戈邊半埸好似冇人..可能睇錯左都唔定..唔出其= ='''都唔關佢事..可能係我地太掛住戈邊個半埸...之後我地又唔醒水wo....留返幾個人係個邊味好lo.....之後我地去到個個有光既半場= =....不過有人.....輝哥有講過話返返去嫁...只不過我地話等好光戈個半埸姐......其實唔係等唔等既問題.....係返返去好x嫁ma.....岩岩又唔小心撞到d女- -...一陣入去到...我地都唔好意思啦......之後我見無野玩lo...味扮肚痛返屋企lo....哈哈...唔知佢地知唔知呢....? 其實- -....我個時走得咁快- -邊會肚痛丫...傻仔^_^.....不過....你快拉屎個陣時...你會唔會跑去wc丫?.....ed野係正常既....唔知佢地知唔知我扮肚痛- -......?其實我都覺得我好唔岩...成班fd一齊出玩...自己又咁鬼快返左屋企...我都知我唔岩嫁喇'' 只不過e加都返學先係咁姐.....六月先陪返你地啦- -唔會死掛....e加要溫習升中一.....係咁嫁啦= =..... 吹下水炸...唔係咁都信我溫習下化...早d返屋企打psp唔好過..唔打對唔住自己嫁ma...係咪先!?? 講返岩岩溫習d野- -溫習- -?係都係宿舍溫啦- -....頂...一星期返黎二日....個二日唔玩....幾時玩丫? 唉- -你知嫁啦....係個雷記...日日都係做個d野..好悶嫁ma....又無得打機....打波又唔係有引wo....自己又唔係勁....六月...大把野做啦.....同埋丫輝練舞- -正....期待....小風車......!!!
|
| 發表時間:2009-07-15 08:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|