| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
唉- - 岩岩去左佳景踩冰返黎 一開始 我地去左佳景打左陣機!! 過左一陣 呂人撞左個on9= = 之後條on9狂吊哂老母咁小呂人 個時...我睇到呂人淆哂lo 之後等左一陣 我地為左幫呂人 味咁多人係到踩我地都照入場!! 唉 死啦!!我第一次踩冰嫁bo- - 不過 哈哈 一下到去 雷帝仲唔識個我 哈哈 過左一陣- -我仆左街~.~ 不爽啦!!! 過多一陣- -聽到d人話要重心向前....我味聽佢地講 向前lo 之後- -不出2分鐘 砰 又黎多次 唉- - 無哂feel玩 不過 見到發哥! 咁勁沖左出去!!! 我味話- -第時個個識得我唔識味好xx= =之後我味沖左出去....過左一陣!!開始上手啦!哈 之後同發哥一起踩!! 個只feel 真係正!! 之後雷帝叫呂人拉佢行....哈 之後呂人又仆埋街!!! 笑死我地!! 過左一陣雷帝過黎我到!! 我巳經feel到又我拉住佢行 - -個個拉佢行都仆既- -我味超快速度閃 我既超快速度= = 都幾快= = 一步一步咁行 不過巳經算最快- - 後來 上左手 開始唔會仆街~.~ 不過唔識停下黎 有二次因為 閃d 人- -自己失平衡 又仆街= =唉...... 踩左之後去左食小小野 之後走左 e加係3p玩信長 !!!
|
| 發表時間:2009-07-15 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|