| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 8 月 12 日 星期三  |
2009-08-12  |
分類: 未分類 |
金日終於要返進楷班lu..........一開始睇好多人係出面= =
點知上堂得2個a_a 之後我地開始學 跳到十分支力= =
但我都知道個動作大致點"" 之後練背轉-.- 佢地練安馬......
又練埋like-.- 辛苦T^T 就係咁一直跳
跳左2個幾鐘.........之後又上三樓.....個個死哂~.~
上三樓再練= = 練得最小係呢次" 係3樓
睇子龍佢地跳..... AIR飛-.-....一個
之後落雨 係3樓練到3點A_A
之後買D野食返屋企食完訓"" 金早起身- -成身痛.........手痛腳痛T^T""

|
| 發表時間:2009-08-13 06:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
肥誠做200問 -- " 100問做兩次咪2百囉 哈
|
|
|
起... 肥成.. 你look蕉啦.. 做戈1百題... 你要加油丫!
|
網主回覆
小弟好唔得閒 呢d野第閒先做拉- - Posted at 2009-08-13 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
話天氣好好啦; 你再講我就叫你做200問-_-' 快d做100問.
|
|
|
天氣太好啦; 你黎左我個BLOG快D做100問-_-'
|
網主回覆
唔會掛- - 咁激..... Posted at 2009-08-13 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|