黑色的星期一...........
一早起身返學"" 捉頭髮-____-".....
開學前幾日先剪完...... 又唔係長wo........
個7.7班主任都捉me.......仲有其他都我覺得好無古既 都捉埋去
同埋個肥彭上一年就好好人咁 "" 呢年升左做主任就唔識人-____-"
官官相衛><"" 大家記住 d呀sir係玩哂嫁>___<"
結果-.-我比呀sir拉左入wc剪頭髮 叫d同學幫我剪.......
剪完啦= =.....第一次 剪左10cm左右
之後仲唔得wo - - 結果剪左4次左右= =...."
最7.7都係企係門口影相個條miss"
個個都話唔入得影相 屈哂機啦佢...."
之後經過剪剪剪之後- -變左冬古頭
中午換左套校服= =""
佢問我做咩著-.- 大佬.......街舞班嫁ma 校服跳咩?
我地個班成日幫學校唔洗錢出show-.- 比下著都ok掛??
之後上堂 個d康體班個班友仔用完個d 一塊塊個d放係地下個d呢""
又唔汁 飲完d水又唔汁"" 想點-___-? 之後汁哂"' 唔係冇位跳
最衰個半個場 伶左去影相......唔係大把位-口-" 洗咩汁?
學校跳完去ym再跳- - 個時抽筋唔知做咩想練單彈"
彈係彈到既" 隻手之後唔夠力支撐又仆街-.- 拉親埋條筋T^T慘"
蛋蛋既新SHOW 冇咩大招 但感覺幾gag
|