曾經有相愛過就夠*長期實現沒理由?
WS003733219
暱稱: SiuSg
性別: 男
國家: 澳門
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-04-09
2011-04-21
2010-12-03
2010-12-01
2010-11-29
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 561
今日人氣: 0
累積人氣: 2353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


2009-10-15 開心 分類: 未分類

星期一

學校breaking班開始有新手班

之後就-____-.....我地個進佳班就要等佢地上完個新手班先= =

佢地4點半~5點半  我地就5點半~6點  返到屋企都7點啦><""

但我都幾enjoy嫁haha  好辛苦  但都好開心

勁多測驗lo .....點溫??

 

星期二

-.-死人miss  嘈小小姐 佢就話

如果你再嘈呢" 我就當我教左第二課

聽日測驗     (你識" 我公喜你" 你唔識" 唔關我事)  ←佢d口頭樿

之後辛苦咁上完  其他好多堂都zzzz左= =  係咪好衰仔呢

柏蕙  我黎啦-口-""

教左個招換腳=.= orz  太肥  做唔到haha lag機咁

power mover.....都係風車  轉唔到yoyo.....

跳完返屋企.....

星期三

打機.....................

本來想去馬仔間學校借個位黎跳下   點知馬仔冇去

之後打機-_____-

打到夜晚""

之後出聽溫書  又嘈- - 頂

聽手機音樂=____= 之後先溫到

溫完1個幾鐘就zzzz啦

星期四"

起身lu~.~ 冇咩精神

返學  第一堂測驗

next測驗  昨晚溫完haha""好順利

睇過d答案"" 65分打低 

都ok啦   上堂背中文- -靠 唔識lo

背二堂終於左一半"  好事黎  有得放學

聽日背埋個一半  金晚努力先""

柏蕙我又返黎啦haha

好辛苦 但也是最爽既"

蛋蛋教我地battle個d野" 因為10月29號就battle lu

會點呢?? 呢次係我第一次同其他人bat wo

到時大家睇我仆啦haha.....

 練風車  得左二次   但又唔記得左個隻(感覺)

幾時會搵返當時既feel 呢??

側手返   有彈跳力啦=.= 下一步後空

但.....有排啦" 蛋蛋話得閒先"  姐係=.= 起馬過多半年啦

因為" 我仲係新手呀ma ""

跳跳跳  跳到8點 之後就返屋企lu.....

屋企又嘈-.- 日日都係咁  唉.....

e加既時間係21:25

大家留cm呀""

 

蛋蛋同我同埋呀發影既相haha  岩岩跳完   冇汁頭

柒小小 希望大家唔會嘔啦haha""

 

 

 

 

 

發表時間:2009-10-15 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WS003733219 的日誌)


w3ng2oo9 於 2009-10-19 12:17 AM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX 0.0

Posted at 2009-10-19 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a66505766 於 2009-10-16 11:11 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
Posted at 2009-10-17 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bigbig86 於 2009-10-16 12:19 AM 發表:
CM 回給你 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂haha
Posted at 2009-10-16 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fish_sweet 於 2009-10-15 09:40 PM 發表:
` cm,回啊你-_-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係wo -口- 好耐冇見到你haha
Posted at 2009-10-15 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuFai1997 於 2009-10-15 09:39 PM 發表:
有2個b0;'
著佐衫定系冇著衫?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.= 有著個個呀  冇著個個係我教練
Posted at 2009-10-15 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuFai1997 於 2009-10-15 09:32 PM 發表:
邊個系你呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 肥肥地個個就係
Posted at 2009-10-15 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]