| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
2009-10-15  |
分類: 未分類 |
星期一
學校breaking班開始有新手班
之後就-____-.....我地個進佳班就要等佢地上完個新手班先= =
佢地4點半~5點半 我地就5點半~6點 返到屋企都7點啦><""
但我都幾enjoy嫁haha 好辛苦 但都好開心
勁多測驗lo .....點溫??
星期二
-.-死人miss 嘈小小姐 佢就話
如果你再嘈呢" 我就當我教左第二課
聽日測驗 (你識" 我公喜你" 你唔識" 唔關我事) ←佢d口頭樿
之後辛苦咁上完 其他好多堂都zzzz左= = 係咪好衰仔呢
柏蕙 我黎啦-口-""
教左個招換腳=.= orz 太肥 做唔到haha lag機咁
power mover.....都係風車 轉唔到yoyo.....
跳完返屋企.....
星期三
打機.....................
本來想去馬仔間學校借個位黎跳下 點知馬仔冇去
之後打機-_____-
打到夜晚""
之後出聽溫書 又嘈- - 頂
聽手機音樂=____= 之後先溫到
溫完1個幾鐘就zzzz啦
星期四"
起身lu~.~ 冇咩精神
返學 第一堂測驗
next測驗 昨晚溫完haha""好順利
睇過d答案"" 65分打低
都ok啦 上堂背中文- -靠 唔識lo
背二堂終於左一半" 好事黎 有得放學
聽日背埋個一半 金晚努力先""
柏蕙我又返黎啦haha
好辛苦 但也是最爽既"
蛋蛋教我地battle個d野" 因為10月29號就battle lu
會點呢?? 呢次係我第一次同其他人bat wo
到時大家睇我仆啦haha.....
練風車 得左二次 但又唔記得左個隻(感覺)
幾時會搵返當時既feel 呢??
側手返 有彈跳力啦=.= 下一步後空
但.....有排啦" 蛋蛋話得閒先" 姐係=.= 起馬過多半年啦
因為" 我仲係新手呀ma ""
跳跳跳 跳到8點 之後就返屋企lu.....
屋企又嘈-.- 日日都係咁 唉.....
e加既時間係21:25
大家留cm呀""
蛋蛋同我同埋呀發影既相haha 岩岩跳完 冇汁頭
柒小小 希望大家唔會嘔啦haha""

|
| 發表時間:2009-10-15 09:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX 0.0
Posted at 2009-10-19 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-10-17 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂haha Posted at 2009-10-16 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo -口- 好耐冇見到你haha Posted at 2009-10-15 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= 有著個個呀 冇著個個係我教練 Posted at 2009-10-15 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
肥肥地個個就係 Posted at 2009-10-15 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|