| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
| 2009-11-01 |
分類: 未分類 |
星期六
一起身就巳經係12點"
之後落左街買個飯=.=""
食完洗下個爆炸頭啦-.- 因為訓完變左爆炸........
見時間都-唔多啦 去台山街總
呀蛋叫左1點半去到=.=................
上到去..........點知......... -口-"" 冇人?
結果-.-等左20分鐘.......呆
終於黎啦-.- 排排排 排到2點9左右
去左塔石" 嗶-.-好似幾多人咁"
聽d澳門歌手唱歌仔0.0""
唱完三隻之後就到我地~.~""
個台個d地板.....又凹又凸-.-踩落去....
後空佢地-d 做唔到 風車轉唔到haha....佢地
我就疾左小小機=.= 呢次冇仆街啦 好高興= =....
跳完就返左屋企.....本來去睇動舞zero既 但係訓左
之後就去左打機-.- 打完就zzzzzzzzzzz"
昨日個show
|
| 發表時間:2009-11-01 03:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
多謝 多謝-.- Posted at 2009-11-08 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝多謝-口-" Posted at 2009-11-08 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX 0.0"" Posted at 2009-11-05 12:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.-你仲型啦.... Posted at 2009-11-05 12:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
台山-.- good .........估既 Posted at 2009-11-02 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=.= Posted at 2009-11-02 12:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-' comm3nt↗ 冇得彈La;' =] 隻舞係有d舊,妳地加左新野係入面,好生動; ok唔錯w0.... =] 加油La'
|
網主回覆
-.- thx Posted at 2009-11-02 12:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -? 偉哥做咩呀 恰我呢d新仔呀=.= Posted at 2009-11-02 12:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
CN- -? 大陸網頁? Posted at 2009-11-01 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
媽子-3- thx" Posted at 2009-11-01 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|