| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 9 日 星期一  |
| 2009-11-09 |
分類: 未分類 |
星期六"
一起身都1點幾啦" 之後去左街到買野食"
食完就打機-.- 打到咁上下 去左柏蕙
之後去到冇咩人a_a" 自己練練練" 練左陣佢地黎啦
之後排舞"排排排到5點左右
準備坐車去園遊會0.0"
等9a- -等左陣....陪呀章魚去買野飲=.=
來來.....勁多人排比錢lo 等佢排完都過左十分鐘走左部.....
之後第二部又勁多人-口-
結果走左去坐32號" 去到先5點45分左右.....
係到睇睇睇= =
等多陣就上左去show" show完就返左3p打機-.-
之後返左屋企zzzz
星期日=.=
起身 玩電腦-口-" 玩到5點....之後洗頭仔
出左去"" 搵埋班死仔"
去到=.= 又要等.....睇住個d呀e 唱歌=.=.....
之後睇埋肚皮舞到我地show""
感覺唔錯=.=比星期六d 聲多左好多0.0""
可能d人放假掛""..... 應該係= =
show完去左自己學校個攤位玩-.- 冇咩玩orz....."
去左雷記攤位a_a 包包" 好味
見返d同學" 同佢地吹左成半個鐘=.= ......
之後係到影like相=.= 一人show一次
無拿拿有條友出埋黎跳orz........姐係-.-要抽機??
但我地冇出去同佢玩-口-" 條友combo 一般般
不過我唔識-口-" 要加油0.0"
之後就返左屋企啦-3-"
|
| 發表時間:2009-11-09 04:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
偷懶haha"" Posted at 2009-11-15 02:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝多謝-v-" Posted at 2009-11-15 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-11-14 02:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-* CoMmEnT'' -* 要回架''唔回我報警架-3-'
|
網主回覆
嗶=.=唔會掛..... Posted at 2009-11-14 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥城你唔好成日好刻意去做戈個動作...你睇番d片..我唔知點講!!!練好d
|
網主回覆
-.-你講過n次啦.....偉哥 要時間修正嫁ma Posted at 2009-11-14 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IQbaby 於 2009-11-11 05:08 PM 發表:
-' c[]mm2nT` -' 我都有去園遊會bO0;;]`
|
網主回覆
呢年有姐 唔知下年有冇 Posted at 2009-11-10 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|