曾經有相愛過就夠*長期實現沒理由?
WS003733219
暱稱: SiuSg
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-09
2011-04-21
2010-12-03
2010-12-01
2010-11-29
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 561
今日人氣: 3
累積人氣: 2386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

星期六"

一起身都1點幾啦" 之後去左街到買野食"

食完就打機-.- 打到咁上下 去左柏蕙

之後去到冇咩人a_a"  自己練練練"  練左陣佢地黎啦

之後排舞"排排排到5點左右

準備坐車去園遊會0.0"

等9a- -等左陣....陪呀章魚去買野飲=.=

來來.....勁多人排比錢lo  等佢排完都過左十分鐘走左部.....

之後第二部又勁多人-口-

結果走左去坐32號"  去到先5點45分左右.....

係到睇睇睇= =

等多陣就上左去show"   show完就返左3p打機-.-

之後返左屋企zzzz

 

 

星期日=.=

起身  玩電腦-口-"  玩到5點....之後洗頭仔

出左去"" 搵埋班死仔"

去到=.= 又要等.....睇住個d呀e 唱歌=.=.....

之後睇埋肚皮舞到我地show""

感覺唔錯=.=比星期六d 聲多左好多0.0""

可能d人放假掛"".....  應該係= =

show完去左自己學校個攤位玩-.- 冇咩玩orz....."

去左雷記攤位a_a 包包" 好味

見返d同學"   同佢地吹左成半個鐘=.= ......

之後係到影like相=.=    一人show一次

無拿拿有條友出埋黎跳orz........姐係-.-要抽機??

但我地冇出去同佢玩-口-"    條友combo  一般般

不過我唔識-口-"  要加油0.0"

之後就返左屋企啦-3-"

 

 

 

 

 

發表時間:2009-11-09 04:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WS003733219 的日誌)


Kei_951 於 2009-11-15 05:13 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2009-11-15 01:27 PM 發表:
-* 甘耐都唔up blog既?!''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 偷懶haha"" 
Posted at 2009-11-15 02:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



I_Love_wing 於 2009-11-14 10:27 PM 發表:
ah哥好野=]
好勁也^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝多謝-v-"
Posted at 2009-11-15 03:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2009-11-13 11:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-14 02:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2009-11-13 11:13 PM 發表:
-* CoMmEnT''
-* 要回架''唔回我報警架-3-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗶=.=唔會掛.....
Posted at 2009-11-14 02:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wai_Ieong 於 2009-11-12 05:09 PM 發表:
肥城你唔好成日好刻意去做戈個動作...你睇番d片..我唔知點講!!!練好d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -.-你講過n次啦.....偉哥   要時間修正嫁ma
Posted at 2009-11-14 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovef5201152 於 2009-11-11 09:36 PM 發表:
-333-"咁唔去啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sabinda_Love 於 2009-11-11 09:06 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IQbaby 於 2009-11-11 05:08 PM 發表:
-' c[]mm2nT`
-' 我都有去園遊會bO0;;]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovef5201152 於 2009-11-10 09:00 PM 發表:
咁都得...-333-"
不過有冇你地份嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢年有姐  唔知下年有冇
Posted at 2009-11-10 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]