| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
星期六
唔錯-v-個日特別涼..........訓教好正
哈哈 一諗起星期六要返學既人 覺得自己好正>v<""
一起身" 爽=.=.....之後打陣機仔
到三點鐘 練舞" 女人哥隻手指屈親咁......
之後都老hi咁做= =.....勁wow 咁都唔死-v-""
之後battle 次次唔玩都好似冇跳到(因為平時跳唔會串氣咁)
跳完-.-
打信長....打左3場 傻嫁-口-""..........
玩咁耐= =......... 之後去打邊爐
食到2點幾-v- 唔錯.......
星期日
唉.......練完舞係屋企打機.....
之後溫書.....等聽日考試= =
星期一
考試...............冇咩點
星期二
考試=.= 希望有60分啦 一定要撞岩d題呀> <"
之後返屋企打機-v- 6點幾去柏蕙
頂= =d車咁快多 等左成2x分鐘先去到..........
練野-v-" 唔錯...... 做咩硬係接唔到第二個呢??
練完之後返屋企 對住d英文.....%^*&%^*%*&%
之後就訓左zzzzzzzzzzz""
|
| 發表時間:2009-11-25 02:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx" Posted at 2009-12-12 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
還左錢比你啦-.-..... Posted at 2009-12-12 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx妹仔-v- xdd Posted at 2009-11-26 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0.0 起完再訓haha?? Posted at 2009-11-26 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|