曾經有相愛過就夠*長期實現沒理由?
WS003733219
暱稱: SiuSg
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-09
2011-04-21
2010-12-03
2010-12-01
2010-11-29
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 561
今日人氣: 4
累積人氣: 2377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


2010-02-03 分類: 未分類

上星期三battle day

放學就返左屋企換套3就沖左去啦A_A"

去到" 唔錯  有新手班 老手班係到練緊"

我要入埋去熱身-v-"  拉筋.......orz痛加爽"

之後過左15~20分鐘A_A開始新手班跳"

開始啦-v-  我地個邊湯米仔屈哂機- -爆哂招"

對面都爆  但結果我地個邊WIN左

湯米爆左招HOW BACK出黎- -

平時見夆筏爣o 真係有d野係某場合先爆到出黎-v-"

到我地a_a 都唔錯 幾好玩加好笑- -

飛飛講埋d- -方塊show三十三層好鬆化

-。-呀朱 又用吨p見既側後空  型A_A"

跳跳跳 過左10分鐘左右就完左0。0

之後就返左屋企啦

 

星期三(金日)

校運會A_A我黎啦"

做咩咁開心?? 因為有表演0.0" 呢次應該係全部SHOW入邊最型嫁啦XD

昨晚8點叫我地去排舞........點知.......等到10點先到我地-口-"

一開始佢地係到送個D聖火又走場一圈 嗯 送完之後就到我地出啦

好有FEEL -.-但我條副狂甩ORZ.....(我知大家一定會笑)

不過好型>v<"  show完就散啦= =....

落到去睇人地打波 之後就ooo......咁過左幾個鐘

到下午 成班去左幫自己班打氣"

=.=之後條友都唔知係咪驚左我地咁.....成日打失...."

再去睇下人地踢波"" - -呀朱佢地ok勁0.0

之後就同中1班玩左陣友誼賽 

之後就放左學啦A_A"

去片先" XD  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-02-03 09:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WS003733219 的日誌)


FongLove 於 2010-02-05 08:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-05 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikickycky 於 2010-02-04 09:29 PM 發表:
傻仔誠A__________________A""
你真係好KAI呀!!!!!!
紅色底底@@""
勁野BO~ 專得著紅色的嗎?
你快D學識大風車啦-0-""
我遲下過到黎要睇呀=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 - - 係呀  著黎比你睇呀
Posted at 2010-02-05 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2010-02-04 08:11 PM 發表:
-* 有您咩?!''
-* 我見唔到您跳既-_-v''
-* 我見到牙偉*v*''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66505766 於 2010-02-04 06:26 PM 發表:
Cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ks_kyle 於 2010-02-03 10:25 PM 發表:
你真係吾講我吾知.,紅底底=]?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 - -? 咩紅底底!
Posted at 2010-02-03 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovef5201152 於 2010-02-03 10:24 PM 發表:
得睇唔到-33-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -睇咩唔到
Posted at 2010-02-03 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sematha 於 2010-02-03 09:37 PM 發表:
cmcm '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝-v-"
Posted at 2010-02-03 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Crystall253 於 2010-02-03 09:36 PM 發表:
原來你地校運會0.0
怪唔知得唔多見到你地學校d人-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 恩恩"   你地又玩左味a_a?
Posted at 2010-02-03 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sabinda_Love 於 2010-02-03 09:28 PM 發表:
-,-"...
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -.-.....??  謝了
Posted at 2010-02-03 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]