| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
| 2010-02-03 |
分類: 未分類 |
上星期三battle day
放學就返左屋企換套3就沖左去啦A_A"
去到" 唔錯 有新手班 老手班係到練緊"
我要入埋去熱身-v-" 拉筋.......orz痛加爽"
之後過左15~20分鐘A_A開始新手班跳"
開始啦-v- 我地個邊湯米仔屈哂機- -爆哂招"
對面都爆 但結果我地個邊WIN左
湯米爆左招HOW BACK出黎- -
平時見夆筏爣o 真係有d野係某場合先爆到出黎-v-"
到我地a_a 都唔錯 幾好玩加好笑- -
飛飛講埋d- -方塊show三十三層好鬆化
-。-呀朱 又用吨p見既側後空 型A_A"
跳跳跳 過左10分鐘左右就完左0。0
之後就返左屋企啦
星期三(金日)
校運會A_A我黎啦"
做咩咁開心?? 因為有表演0.0" 呢次應該係全部SHOW入邊最型嫁啦XD
昨晚8點叫我地去排舞........點知.......等到10點先到我地-口-"
一開始佢地係到送個D聖火又走場一圈 嗯 送完之後就到我地出啦
好有FEEL -.-但我條副狂甩ORZ.....(我知大家一定會笑)
不過好型>v<" show完就散啦= =....
落到去睇人地打波 之後就ooo......咁過左幾個鐘
到下午 成班去左幫自己班打氣"
=.=之後條友都唔知係咪驚左我地咁.....成日打失...."
再去睇下人地踢波"" - -呀朱佢地ok勁0.0
之後就同中1班玩左陣友誼賽
之後就放左學啦A_A"
去片先" XD
|
| 發表時間:2010-02-03 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-05 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻仔誠A__________________A"" 你真係好KAI呀!!!!!! 紅色底底@@"" 勁野BO~ 專得著紅色的嗎? 你快D學識大風車啦-0-"" 我遲下過到黎要睇呀=]]
|
網主回覆
- - 係呀 著黎比你睇呀 Posted at 2010-02-05 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-* 有您咩?!'' -* 我見唔到您跳既-_-v'' -* 我見到牙偉*v*''
|
網主回覆
- -? 咩紅底底! Posted at 2010-02-03 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -睇咩唔到 Posted at 2010-02-03 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝-v-" Posted at 2010-02-03 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來你地校運會0.0 怪唔知得唔多見到你地學校d人-3-
|
網主回覆
恩恩" 你地又玩左味a_a? Posted at 2010-02-03 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.-.....?? 謝了 Posted at 2010-02-03 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|