| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 17 日 星期六  |
| 2010-04-17 |
分類: 未分類 |
因為偷懶既關係冇打一排
而加回檔返4月10號........(姐係hrc選人賽)
個日....好有精神@_@ 信心十足(知道可能入唔到嫁啦...但心入邊都抱住1d希望)
1點幾落街食野 食飽飽" 係屋企聽breaking歌 準備好心情@@
坐車去.....去到.....點知.........
-.-d屈機人士係哂到 見佢地係街總狂爆....識飛
單彈......flare power mover= = 呢個唔係重點
d人d風格又屈機-.-
之後見到hrc全團 見埋之前hrc 第一代既組長
進行2v2 battle
其他人唔講啦 講自己個round
第1round 玩哂呢個星期入邊練左既風格.....但收屈冇力-.- 上唔到free kis
早知出freeze就夠= = 之後塔左小小 ><
第二轉
又係玩風格先...... last出招air mover 第二round.....覺得係跳咁耐黎最好
之後d人狂話我有機會 =.=
結果出 收左(死狗) (章魚成) (呀爵)
我同高佬係旁邊數手指orz.......
第一次入唔到 咪第二次lo 第二次入唔到"
第三lo 第三次入唔到? 唔入啦.....自己組- -
完... (秘密練招)
留cm呀 ><"
|
| 發表時間:2010-04-17 12:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
aiwu 於 2010-04-20 06:16 PM 發表:
cm;
|
網主回覆
你知道就好T^T Posted at 2010-04-19 01:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-18 04:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =咩呀 Posted at 2010-04-18 04:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -狗仔lo Posted at 2010-04-18 04:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇油 Posted at 2010-04-18 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝 Posted at 2010-04-18 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝拉@@ Posted at 2010-04-18 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|