星期五
因為星期六係貓仔16既生日 所以我地上大陸唱k~.~
之後3點係3p等A_A點知 等到4點先齊人
上埋去大陸等馬仔坐車返 之後4點半 落去坐的士"
點知個個的士佬都話唔識去個到
之後有個車左我地去" 完來呢......佢地話排左成半個鐘 唔想車你個10蚊先扮唔識姐
如果係去呢D地方 就係後面坐WO....... 因為佢地唔洗排咁長 實車你
最終都去到=.=之後呀豪哥去開會員= =
豪哥連16都味夠=.=....開會員.....ORZ
之後叫佢伶身分證 結果發哥伶左出黎a_a
最終都入左間房 唱唱唱 1人一隻歌@@
之後係到玩飛個個枕頭-.-.......飛黎飛去" 唱完之後
返左拱北食飯 叫送-.- 碟抄飯.......2分1x秒gg左xd
個炒面仲.......40秒....哪麼驚人的速度?
之後豪哥話咩-.-旁邊個d呀叔都唔一定夠我地呢抬有錢-.-(豪哥想比人打劫)
食完去左地下商場 買左小小野 之後各自返屋企-口-....
星期六
昨日同班香港既b-boy交流xd
係門口見到佢地=.=好爆@@ 之後驚驚地tim haha
過左一陣入左去睇片 睇睇睇 睇埋佢地show 其實都一般姐
之後上去bat =.=到我跳個時 跳跳下.......爆太a_a
之後下邊班死仔話-.- 好(爆)呀.....orz
跳完去左m記食d野 之後去左3p信長.........玩完就返屋企了
謝a_a
|