曾經有相愛過就夠*長期實現沒理由?
WS003733219
暱稱: SiuSg
性別: 男
國家: 澳門
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-04-09
2011-04-21
2010-12-03
2010-12-01
2010-11-29
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 561
今日人氣: 11
累積人氣: 2371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


2010-05-30 分類: 未分類

5月29日

orz 又老一年了......./。\

一早起身"打左陣機之後就出左去等人啦0.0

去到之後伶野- -.....好輕is ok(勁重)

伶到入去-口- 巳經出哂汗orz" 之後又要出去伶出轉= =

第二轉好d haha屈左呀鋒伶重個d (人渣)

之後返返入去燒燒燒- -呀樂又用佢個d好型既食法!_!

我又學左佢咁食A_A  haha   食到6點幾個時 個天開始黑了orz

好似有d想落雨0.0"  呀卓出左去借傘"  我地打緊波

之後落大雨=.=......卓伶左把傘黎a_a 即刻行入去  但返到去之後= =

發覺a_a係唔夠位企haha  之後呀樂同我地個d 去左打波=.= 唔理

勁有feel   之後開始落勁大-.-  成班係側返  之後滑湖= = orz  個種感覺十分好

如果做foot work 係咪會有水花濺出黎??   打打打  d雨大到望唔到上邊= =

之後個波= =彈唔起orz  地下濕哂  就冇打啦  

返左去食野= = 呀卓捉左隻田雞...... 之後話食唔食-口-....ORZ

我點都唔食呀>_<  之後貓仔話你捉呀....我KO佢....佢地SOR 嫁-口-

之後-.-貓仔....拿 你見唔見到呀  有血呀- -畫左隻野一刀

快D吉多二刀啦- -唔好比佢痛苦呀  結果......

佢放走左個隻野- - 佢仲痛苦........你畫完隻野一刀....

之後放佢走 ORZ"  最後就燒燒燒  伶哂D 3係把傘上邊烘  = =D 3狂的水

最後LAST就走個時去到籃球場battle  其實巳經唔算.....冇feel

之後做一做招air mover= =.....刷損左隻手orz

接著返去燒多一陣野食  就汁野走了!_!

返到去即刻沖涼" 玩多二場信長就zzzzzzz

呢個生日應該係17年入邊最happy 最有feel 既一個

 

現實往往是無奈的,學習為所失去的感恩,也接受失去的事實。不管人生的得與失,

總是要讓自己的生命充滿了亮麗與光彩,不再為過去而落淚,努力活出自己的生命。

 

好鍾意-.-呢個名言"  其實....係抄呀蛋的haha

 

 

發表時間:2010-05-30 02:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WS003733219 的日誌)


kitjessie 於 2010-07-08 12:35 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annie96529 於 2010-06-26 01:00 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitjessie 於 2010-06-25 10:46 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teng199736 於 2010-06-25 01:56 AM 發表:
肥誠0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fish_sweet 於 2010-06-15 01:24 AM 發表:
555555555555555555555555XD!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我呢排潛左水haha
Posted at 2010-07-03 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikickycky 於 2010-06-14 03:18 PM 發表:
誠誠大人~~
我黎留cm比你呀~~
係味好開心呢
哈哈哈!!!!!!
唔好無視我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-你十年冇黎啦bo @@
Posted at 2010-06-14 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



catherine13 於 2010-06-10 01:23 AM 發表:
c0mm3nt`
要回架b0`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivysio 於 2010-06-08 11:45 PM 發表:
-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2010-06-02 12:22 AM 發表:
` 快d沖去我個bl0g留cm-333-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -唔沖得唔得
Posted at 2010-06-02 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wai_Ieong 於 2010-05-31 11:57 PM 發表:
痴線~好玩唔玩玩田雞~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-點知佢地
Posted at 2010-06-01 04:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]