呢排都好懶haha 都有成個月打黎blog
講返昨日= = 新手賽battle......完全唔覺得係新咩 d人識飛....
而加就= = ooo...... 但對第一次黎講唔錯架啦"
當伶個經驗 神早5點就去到塔石廣場到 見到隻蛋= =
睇下咩環境之後 見到有d高手既物體係到拉筋
等等等......等到5點9左右 d人post好塊地膠啦" 開始power
o哂咀了= =....... 加埋有26組 出16組 踢10組
點知......0.0我地抽中對高佬個組 我即刻輕鬆哂 ha 當平時玩咁
可能係第一次既關係 馬仔好緊張= = 1開始甩左d beat
之後我地出完之後.....有條友轉大風車-口- good (唔似新手bo)
結果結果終於出啦" 好似冇我地份咁.......
點知..... 有三組係同分既.....咁佢地就要黎多round"
佢話比出齊舞" 之後當然出xd 出完
數three two one= =個下好緊張
點知......佢地指住我-口- 個刻既心情好難形容"
入左16強 對我黎講 巳經成功了xd
金晚6點鍾塔石廣場 要更加努力(知道係輸但都唔可以咁放)
|