| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 5 日 星期日  |
| 2010-09-05 |
分類: 未分類 |
星期日
12點幾手機時鐘=.=嘈醒左.....之後又山返haha 10分鐘後又嘈醒了
重復左3次= =應該都訓多左半個鐘左右@v@" 因為成6點先訓.....
起左身-.-是但換套杉就出去買飯....食完後-.- 又想訓...但.....
2點半鐘柏蕙上堂@o@ 接著死頂 沖呀A_A 平時落到樓下就會睇下有冇6號的
點知等左一陣.....見冇 就行了@o@ 行到一半既時候 見到部6號刷身而過
orz....唔開心=___= 到了柏蕙 見到小餅子 係到呆望@o@
接著就上去2樓 = = 點知 佢話3點有人跳.... 下邊大堂d公公婆婆又唔知唱咩.....
冇場用就係@o@ 之後呢日自跳=___="
跳多一個鐘左右.....連下邊都要搶場-口- 我丁>__<
冇得跳....之後就返左屋企啦-___-
好累的一天 好累好累
唔知幾時可以見返你呢?
|
| 發表時間:2010-09-05 10:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
I_eng 於 2010-09-06 06:25 PM 發表:
c0m23nt
|
網主回覆
謝@.@ Posted at 2010-09-06 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-06 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
玲兄 稀客WO Posted at 2010-09-06 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多事-__- Posted at 2010-09-06 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2010-09-06 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|