今日比人停學冇得見佢...唉
我去左接君佢地放學"
同佢地係新翠行左一陣
我就上肥東到坐...
wai就搵我地出唔出沙田
我同肥東出左
佢行左一陣佢就走
我就同wai佢地去左空中花園坐
我同wai係到傾計
我個心就不停諗佢
我真係好掛住你丫
Yes because I miss you 要走的不能抓得住 我也很想告訴我自己 不能哭