今日考試"考中文作文(我作得好勁)
之後考中文
我係錦抄人"我攞成份抄
抄曬我一定合格^v^
唉"考完試右同肥東,鏗哥,湯琛,劉+,一齊上君姐到
開枱開到3點劉+就走
我地繼續打
君姐老豆番到黎
好次唔中意"係到鬧君姐
我同肥東,鏗哥,湯琛一齊走
我就番左屋企