○○●●MiNg△△▲▲
對不起,不是你!!!!!!!
WU32
暱稱: 明
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
此網誌已關閉!!
淆低仔..
玩死.....
冇心情.............
好煩呀
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 94
今日人氣: 2
累積人氣: 5619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


做型人的一天!=.="" 分類: 未分類

今日,返學校,見倒三個女同學,不過我冇叫倒佢地,

因為,我唔想比d  f1仔見我係學校度,做出d咁動作d野,

有d老師講"達明"戴左眼鏡知後,佢地就講唔錯唔錯

仲有呀,係學校度,d

f1仔d眼神好....

唔知點講,

可以咁講,佢地d眼神好殺食,

仲有呀我頭先係度老超d  f1仔,講真丫我有小小怕呀

唔知佢地有冇d做大佬d朋友呀ma

退一步比d  f1仔風光下先

9月果時我一定會串d  f1仔,睇下佢地9月點風光

串唔倒就,,

打倒佢變豬頭咁,

到時大佬肇你一定要幫手呀,

哈哈^^

9月內我要做第一個串倒個f1仔喊的人..........






訪客留言 (返回 WU32 的日誌)


Lizzy 於 2006-08-09 08:30 PM 發表:
當然得喇...我唔記仇嫁...哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lizzy 於 2006-08-07 11:59 PM 發表:
咩意思呀...唔識人喇...算喇...咩動作呀...同你say hi都唔理人...得喇...
d大佬唔識人喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我E+同你講聲唔好意思囉!得未
Posted at 2006-08-08 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]