| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
| 嘩!!有個”傻仔恩”呀 |
分類: 未分類 |
嘩!!!
今日,都冇咩野既,
不過,放學果時,”許善恩”佢係到發皮四∼∼
都唔知佢做咩野,,
傻左咁樣,
仲打人,
佢打老師”爆剛”
正呀,好睇呀,
知道,走個去比佢打一拳啦,
咁我咪可以打返佢廿拳囉∼∼
呵呵^^
|
|
|
Lizzy 於 2006-09-24 10:38 PM 發表:
|
網主回覆
唔係你估! Posted at 2006-09-25 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lizzy 於 2006-09-23 10:01 PM 發表:
唔好囉...搞到大家都傷左...傷身又傷和氣...no gd呀!~
|
網主回覆
唔會打既,又唔會傷和氣既,傷身,我呸佢會傷到我....
呵呵
Posted at 2006-09-24 07:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
許寶.. 於 2006-09-21 05:01 PM 發表:
叻左喎..而家升到f.2真係唔同左"
做得好好呀!!呵呵~~
|
網主回覆
多謝∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼ Posted at 2006-09-24 07:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係!!!!
我唔想佢發皮四姐,
我想話比佢知,發皮四係唔可以,
我做得好唔好呀?
呵呵^^ Posted at 2006-09-20 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|