琴晚,啊媽&啊爸番左大陸(唔跳搞D咩,嘻嘻)
搞到我要挨飯盒...
今日唔知點解好累.可能係因為我1晚之內煲曬全套-
探偵學園Q,哈哈
番到去..訓左陣,
啊清清今日好煩...
唔like佢啊!!
中文堂,僖僖俾杰哥哥/師父"射"中左..
好不幸....:(
中屎..哈哈,OK啦..我會努力的...咁先對得住...
黃家列祖列宗........(閱讀全文)
我拎到啦..拎到啦...
是什麼...
是...
哈哈,等左1個月..有啦
今日好早肥僖搵我,
叫我出,OK~~
一起由tsingYI 搭MTR去東涌..
都唔知點解要去東涌,即興o既!!
去到...行左一陣,去左taste
買野食...
我的lunch
好好味啊!!^^
食完,出去TW補習,
突然見到... 有人放屁啊!!
 ......(閱讀全文)