qooza log!n write forum

暱稱: ㄨ笨懷♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

今日陪人行街

2008 年 1 月 31 日  星期四

今日好凍牙

之後放左學陪呀名去行街....."

首先......"跟住去左碼頭搵佢老豆

之後再一齊去市中心行........

我地係置樂撞到red x2

跟住行到差唔到8點番到屋企......."

天氣凍唔打禁多lu~

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 WaI691 的日誌)


Crystall253 於 2008-03-17 10:42 PM 發表:
cm for 爸b 也..v_v
乜原來爸b都打左咁多日記,-.+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小T._.'' 於 2008-02-04 06:11 PM 發表:
-.-路過啊過"..................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovetobe604 於 2008-02-03 04:09 PM 發表:
CM..*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pekkle820 於 2008-02-03 12:40 PM 發表:
咁難得打一次日記,
做咩打咁少?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小︱CaT′》 於 2008-02-02 11:48 AM 發表:
去下我的網站連結
G後CM TO我日誌(姐係今想)
THX∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小︱CaT′》 於 2008-02-02 11:44 AM 發表:
CM CM
大家都得行去下大家的日誌啦!!!
http://profile.qooza.hk/cat_cat
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 WaI691 的日誌 ]