12月7日
番到學
上學1d心幾都冇 勁想食煙 1開始番到學頭勁痛上英文比老師係咁話我 中文 悶到咩咁 科學想訓 訓唔到放學 同F.2 d人係到係咁食煙 靜靜唔好意思我唔知你心情唔好 s0r
WaP
暱稱: 彬0v0
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
我既生日願望
生日
生日
生日
8月6~8月12
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 150
今日人氣: 0
累積人氣: 1000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 10 日  星期五   寒冷


12月10日 愉快 分類: 未分類

金日唔想番學呀 琴日好唔開心唔想番

番到去c到有人係到玩鼻屎 我係咁串佢 到班主任堂 比老師叫左出去 問我做咩事整到佢喊 點知比我串番佢 哈哈

食埋飯去左OLE 勁悶呀

靜靜唔好意思 我錯

比cm呀

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 WaP 的日誌)


rita_980626 於 2010-12-10 07:21 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sinyan1216 於 2010-12-10 06:23 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaM_PoTaTo 於 2010-12-10 05:04 PM 發表:
細佬..
搞咩啊你..??
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekin_520 於 2010-12-10 05:02 PM 發表:
`cOm;>
激嬲人也@@
快d哄返佢喇;
haha;0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewendy 於 2010-12-10 04:52 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]