獨行俠
一個人的故事...
Wai555
暱稱: 吸血鬼
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-31
2010-08-28
白費心機.
2010-08-10
要學會失去!!
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

尋日係端午節,呀媽好開心. 因為朝早佢諗住俾d錢俾細佬洗..

細佬話吾洗na 我有錢..

睇見細佬都已經開始生生性性.. 而我自己呢...?

 

很不幸,, 我又好吾開心.

請之前話做我朋友的,你們收回這說話.

假得你.....

 

就好似係傷口就快瘉合ge時候

你滿懷惡意咁走入黎..

當我傷口已經吾再見到ge時候.

你就挖開曬我d肉咁走出黎,....

 

e+算點?

如果朋友都吾可以長久ge 當初點解要找我?

我寧願從未擁有過,!!

 

1個人走這么長的路是很辛苦的..

但係... 我不再想依靠... 我要學習克服.

請你們滾!

發表時間:2010-06-17 09:36 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Wai555 的日誌)


virgina0211 於 2010-06-23 09:52 PM 發表:
`CM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0vE_159951 於 2010-06-17 07:24 PM 發表:
/___\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fdship129 於 2010-06-17 02:23 PM 發表:
乖啦"家姐吾會對你甘殘酷既..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lcyky5201314 於 2010-06-17 10:49 AM 發表:
CM
牙哥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]