今日心話PTH EXAM之後, 我哋九個人一齊去影貼紙相喎, 佢話佢都系聽WING子講. 唸深一層, 九個人點影姐, 分開影? 一齊影一定影唔到囉.. OK... 即使E個問題解決左, 但系影左出嚟又點分, 有D人要少D甚至唔要, 咁好唔公平姐! 嗯, 仲有嘅系, 九個人喎, 姐系`35都要去啦, 不過佢都算識得同自己唸下, 話唸下先, 無正式答我哋, 如果佢去, 佢會攪到自己好X尬嫁! XD
今日系chinese exam喎, 仲以為條死海獅出d死人嘅嘢添, 結果... ok啦!!! =] 仲未死得咁啦 xd
心話驚唔合格喎~, 其實chinese邊有咁易唔合格牙, d題目系咁易寫寫都有d分啦.... so我think心你無需要驚啦!! ^^ 其實講真,如果驚chinese唔合格, 我寧願驚math唔合格啦. math我唔夠timing做, 雖然話MC我只系錯3題姐, 但系真系唔一定嫁麻, 同補習姐姐--crowny(hope我無串錯)對過姐, 唔一定無錯加麻... -.- 即使真系牙, 但都系攞到24分, 仲要攞多26分自合格.... (die /~.-\)
今日Geography Exam 比我想像之中easy得多了, 以為要背曬所有野點知唔洗喎.HAPPY =] !!
嗯,今日芝姐嚟我屋企. 不過今日我哋都幾悶下, 一直系抄同Paint野. `1D班個中文牙SIR--死海獅都唔知系唔系神神+ka ka地, 超多無聊野都教囉, (話系曠闊我哋嘅視野--想死囉) 抄死我.但系唔抄又唔得喎, 今次佢出卷牙麻.唉,唔知又死幾多人啦....... 上天保佑我要順利過關牙~
期待聽日去芝姐屋企 xd ++