臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


無奈的一天 分類: 未分類

今日一朝7點3起身 之後去刷牙洗臉7點半 之後等呀哥

到左7點9 出去 出到去 我同呀哥行得幻快咁返學 

去到車站 嫻問做咩咁耐先返 我話等呀哥 佢話仲以為我唔返

之後我比左冷3佢 佢就行埋一邊 之後又行返番黎 呢到太多d 所以唔著啦

返到學校 同輝煌仲有紀(名)一齊返 之後我地仲以為冇人睇校服 一上樓梯d人係晒到

佢地話果然係風雨不改 之後返到去 坐左陣就去左早會啦

講左陣啦 又返去 班主任就係到講野啦 之後講完啦 上2堂英文

老師又係到講英文 我實在聽唔明呀!!.. 之後落堂 小息啦

陪左劉邦去買野 之後就返左去啦 小完息啦 上2堂中文 好快咁就上完啦

又小息 我同賀腸諗住去廁所 就到個陣 打鍾 好慘--

返到去 上輔導堂 呢堂真係唔知咩黎既 未聽過

上完 就上數學 小測 我想做好d 但係有題唔識呀 差一題 唔記得點計

之後食飯 我地又飲茶 但係呀陳紀(名)又唔過黎 咁我地過去佢個到一齊食

6個人一齊食 食食下 講小矮人 我話我地呢到得6個人wo

之後小息都幾無聊下 小完息 上2堂科學 上左科學個到 見到好多野 但係好危險

2堂上完 就上宿食 落到去 個個話去廁所 好多人 個個返晒黎3點4 呀sir話既

之後我地好嘈 唉...上完班主任堂 個陣好唔開心囉 係食飯個個小息 呀鄭家俊同黃顯第打個d

miss講講下喊呀 鄭家俊同我講 我都唔知點面對老師wo 第一次見老師喊 好唔開心

落學 我地又係到等車 車黎啦 輝煌哥仲未黎 部車走左 呀劉邦賀腸同陳紀(名)係咁講d咩

整到我幾嬲下 之後同賀腸係天瑞落車 返左小學 點知梁sir走左