尋日出去食飯...真係超無奈lo!! D野又5好食w0' 不過好彩抽中大獎... 哈哈~係攬伴拌機...
跟住今日去左AnGeLa屋企' Eva,CaRo都係到... 不過EvA 4點就走左La!!
死EvA'' 睇戲睇得好開心La...!!