★. My BloG'=]
'. [[没有你的世界]] '...我不懂快樂有多容易`!!
★. 想 繼 續 想 起 你 ×°﹏
WanI5201314
暱稱: Wai I'
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
火aR`!!
慈青;慈青;)
2010-02-07
小王~~
大6...
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 110
今日人氣: 1
累積人氣: 639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


5知講物=] 傷心 分類: 未分類

我5要aR'
呀爺,5好走la...
我地好5捨得你aR=]
你sd比我個msg攪到我想喊lo`
你12月一定要番aR]]
你去到一定要掛住我地嫁'
一路順風...

今日上哥d堂超悶lo=]
上GR堂哥陣,超好笑'
講5知咩...
跟住朱lo講'落狗屎'
我同我隔離講`
如果佢問你,你就叫佢食蕉la=]
點知佢真係問我隔離哥個,
佢話食蕉la]]
笑死我喇...
我估5到佢真係講lo'

佢重話叫朱lo食蕉好爽=]
跟住朱lo話好粗俗...
我想講,落狗屎重粗俗la!!
唉=]
笑死我la...
重有一句金句'
估下邊個講ge!!
又有書,又有簿,全班同學做得好!!

笑Q死我...






訪客留言 (返回 WanI5201314 的日誌)


angela214 於 2009-09-06 04:34 PM 發表:
COMMENT^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rest00 於 2009-09-04 09:01 PM 發表:
cOmmEnT``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WanI5201314 於 2009-09-04 08:30 PM 發表:
哈哈'
係教我物理哥個陳碩講ge=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Icy107 於 2009-09-04 08:12 PM 發表:
好壓穩牙
邊個講ga?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]