我5要aR'
呀爺,5好走la...
我地好5捨得你aR=]
你sd比我個msg攪到我想喊lo`
你12月一定要番aR]]
你去到一定要掛住我地嫁'
一路順風...
今日上哥d堂超悶lo=]
上GR堂哥陣,超好笑'
講5知咩...
跟住朱lo講'落狗屎'
我同我隔離講`
如果佢問你,你就叫佢食蕉la=]
點知佢真係問我隔離哥個,
佢話食蕉la]]
笑死我喇...
我估5到佢真係講lo'
佢重話叫朱lo食蕉好爽=]
跟住朱lo話好粗俗...
我想講,落狗屎重粗俗la!!
唉=]
笑死我la...
重有一句金句'
估下邊個講ge!!
又有書,又有簿,全班同學做得好!!
笑Q死我...
|