唉'!!!!!! 哥課項脊軒志真係砟爆難lo' 佢重要今日默今日派wo!! 得48分... 今次係我第1次點書5合格,我記住你... 項脊軒志' 唉...! D課外仲要難到死' 超...不過佢初一都係咁+la=] 冇心情打喇!!3個星期,日日都勁多野測... 真係想死=] 點解初2同初3咁大分別+?' 我真係寧願讀番上1年哥班... 至少...... 我都5知講物!! 希望幾何合格la' 天主保佑`
有冇可以話我知' 國文5合格要抄幾多次ar?'