今日12:30開組長會,傾下次帶組要做D咩......
之後上作文班,上成2個幾鐘,作文功課有5等,好勁..........不過篇文係抄杏林子
返青年區,跟住開組,開組果陣好好玩
6點到喺閱讀區傾下計
8:30 肥king同我搵佩姑食飯,去左蜜室打邊爐
傾左成兩個半鍾
之後同肥king一齊返屋企,途中見到阿世,肥king意為佢係飛仔