返左學4日,,,
只見過您幾次,,
可能因為過左成個暑假掛,,
冇從前那麼強烈,,,
不過算啦,,,
學蚯蚓 yoyo個句,,
女死女還在..
e排右想聽返kay d歌,,
不過冇膽,,
每次聽都會想起您,,
唉,,,
雖然我唔清楚您咩事,,
不過我知系我錯-3-
只好說聲sorry,,
您現在這樣,,
我真的唔知講咩好牙-3-
唔通比小鳳講得岩,,
大家會死,,,
唔想知,,
都唔想想下去,,
比人說是鬥氣x家,,
我只好一笑置知,,,
天秤庢,,
點解您會系,,,
個天系咪玩我牙,,
唔好玩啦,,,
我玩唔起,,
不過原來天秤座跟我真的是這樣..
睇黎唔岩我=3=
呷醋,,
我有資格嗎,,,