n耐冇打blog啦!我太lazy 啦= v =
聖誕假真係爆無聊呀,睇左兩套戲,始終都要睇5 到神探伽俐略,我要打人呀!!!!我一定要睇到呀!!!!
我整傷左隻腳,結果呢?俾人kick多次 = o =
要溫書啦!合格就得啦![冇可能...我太有自知之名]
其實今日又冇咩特別野,只不過係太耐冇寫blog先寫下
呀!旅行個日......勁爆無聊又冇野食......都5知邊個[[[[發明]]]旅行......我無聊到要玩樹枝呀......真係......頂佢......
5知點解有好多人都會係一遍野完個時say[拜]....好奇怪= . -
算啦...今日係咁多
|