琴日係情人節,大家過得好5好呀?
我同我Ballet d fd 去表演囉,帶歡樂俾佢地
星期五,個個都派朱古力,好像冇左個意義lo = u =
最近嚴重缺錢,money money@.@
今晚好多星星喔,看不見嗎?我就看得見
獨自一人過今年的情人節,都5係差啊
我承認我不是一個好女孩
但最少我懂認錯