我好少鐘意女明星
但係小語真係好好!
好聽呢d歌xd
今日去參戰立法會大樓
orz
悶+sad
重有功課做
結論係下次你殺左我都唔去
多謝親戚們~
好多禮物哇>3<
第一次改口叫表嫂好唔慣添-pp
p.s我個blog有三首小語
聽哂先走啦xd