我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
2007-01-02
哈…blog這樣東西 我又亡記了! 原因是XG啦〞 XG開到了… 吾巧意思.. 我吾打呢個qooza喇 如果我得閒系XG copy過來的話!! 我會做的…… 希望的是…你們不再騙我了*! `冇人會鐘意的*